TOOL 3

    Story telling

    Welke behoeften hebben mensen in de doelgroep nu echt? Met interviews en verhalen verkennen we de focusgroep en ontstaat fantastische content.

     

    Als we iets beleven dat een emotie oproept, maakt ons brein dopamine aan. Daarom onthouden we een emotionele ervaring makkelijker en beter. Goed vertelde verhalen kunnen een emotie activeren. Mensen zijn gericht op betekenis. Met verhalen brengen we de mensen in een doelgroep in beeld. En dat is nodig, want het publiek is voor een groot deel jouw merk. In dit tijdperk van connectie en snelle technologie zoeken en kopen mensen dingen die bij hun identiteit passen en promoten ze vrijwillig jouw merk, laten weten wat ervan vinden, geven ongevraagd advies en verkopen het zelfs voor je.

     

    Met schrijvers van korte verhalen, journalisten en fotografen maken wij verhalen voor organisaties die op zoek zijn naar content.


     Okay, I get it. What’s next?
    Define your challenge, draw up a project plan, make a briefing.
    And call us for a chat or send us an e-mail. With no obligation.
    Phone +31 020 494 3111

    Asterweg 20 E3
    1031 HN  Amsterdam
    +31 (0)20 – 494 3111
    info@beautifulminds.nl

    Brand, Identity &
    Creative content

    © 2017 Beautiful Minds